11/8/10

Gua Caya Sama Lu dR Rozmey!!!! Pasni Amik Maria Ozawa Berlakon Plak!!!

Assalamualaikum geng2 sekalian..... hari ini aku dikejutkan oleh tidur pasal aku termimpi rambut aku yang smart n anggun seperti ini

Bukan Gambar Sebenar.......Tapi aku ada dalam gambar diatas....

telah menjadi seperti rambut ala2 dR Rozmey seperti beliau di bawah...Cantikkan...:P



dR Rozmey yang kacak bergaya

hahahaha.... tapi di dalam mimpi aku malam tadi taklah plak aku memakai bow tie sperti beliau... Alhamduliilah..... Apekah firasat yang tersurat di sebalik fesyen rambut aku yg telah berubah di dalam mimpi tersebut? adakah aku akan juga mengeluarkan produk pelangsingan badan aku sendiri walaupun aku tidaklah langsing? ataupun aku juga akan mengeluarkan muvie pecah punggung 40 juta yang akan menembusi pasaran nepal pada tahun depan??? argghhh... pening aku memikirkan nya.....

Bila aku dah mandi2 solat2 sume, aku pun bukak n selak paper metro ari ni n kuar la plak citer pasal si dR Rozmey nihhh.... ape nak dikisahkan ek.... hampir setiap hari muka dia ada kat setiap paper? ape yg ko nak sibuk2 ni Marhaen Kacak?....hahahah..... Memangla... tapi hari ni idola kegemaran ramai ni sekali lagi membuat kenyataan yg begitu aku respek sekali....

BELIAU NAK AMIK PAMELA ANDERSON BERLAKON DALAM MUVIE TERBARU BELIAU..!!!!! WOWWWW.....

Makcik Pamela yang dah tua kepos

Wowww.... dalam korang duk kutuk2 dR Rozmey ni.... beliau dah bercita2 nak amik si Pamela ni berlakon dalam projek muvie beliau pada 2011 nih.... Bangga aku siot.... Aku sememangnya respek abis kat lu dR Rozmey!!!!! biarkan orang caci lu punyer rambut, lu punye kasut, lu punye seluar..... Diorg tu dengki dengan lu aje.... biar kasi panas sikit punggung si prof razak mamak, kasi en mamat gagap tak duduk diam n en kabir india mari tu ketaq lutut dengan lu dR Rozmey.....

Gua tetap sokong lu 300%.... Gua x harapkan lu kasi Jusmate 5 free kat gua pun walaupun perut gua boroi... tapi gua kat sini ikhlas puji lu ni... Gua bangga anak melayu kita berwawasan macam lu...hahahah....

adios....

1 Komen:

AMIR RAOF said...

tapi cam tak kna la, dua alam, filem cam islamik2 sikit, pastu nak amik pulak pamela ni berlakon, makin tambah negaif perspektif terhdap dia

Post a Comment